Dolgozz velünk kommunikációs menedzserként, és csatlakozz az egyik legnagyobb, lakhatással foglalkozó, nemzetközi civil szervezet csapatához! Jelentkezési határidő: 2022. november 20.
Kik vagyunk?
A Habitat for Humanity egy globális, lakhatással foglalkozó szervezet, amely több mint 40 éves tapasztalattal rendelkezik és jelenleg a világ 70 országában segíti a helyi közösségeket. Egy olyan világért dolgozunk, ahol mindenkinek adott a biztonságos, egészséges és megfizethető otthon. Magyarországon 1996 óta lakásépítéssel, felújításokban való segítségnyújtással, képzésekkel és a rendszerszintű változásokért dolgozó szakpolitikai munkával igyekszünk enyhíteni lakhatási válságon.
Mit nyújtunk?
- Nemzetközi lakhatási szervezet munkájában részvétel,
- A nonprofit szférában versenyképes fizetés,
- Szakmai önállóság az általad vezetett kommunikációs területen,
- Rugalmas munkaidő, heti 2-3 nap home office lehetőség,
- Karrierépítési lehetőség: megjelenés a médiában és nyilvános eseményeken,
- Összetartó, elkötelezett csapat.
Mi lesz a feladatod?
A szervezet külső kommunikációjának menedzselése, valamint a szervezeti programok külső kommunikációja, és az ehhez szükséges belső kapcsolattartás, amely tartalmazza:
- Kommunikációs stratégia kialakítása és megvalósítása
- PR és sajtószóvivői feladatok ellátása
- Rendezvényszervezés
- Tartalomgyártás közösségi média és szervezeti platformokra (Facebook, Instagram, LinkedIn, honlap, hírlevél)
- A Habitat terepi és szakpolitikai tevékenységének kommunikációja
- Adománygyűjtő kampányok megvalósításában való részvétel
- Kapcsolattartás a régiós és a nemzetközi központtal
Mit várunk el?
- Legalább 3 éves tapasztalat és az alábbi területeken:
- Kommunikációs stratégiák kidolgozása és végrehajtása
- Copywriting és kommunikációs anyagok szerkesztése (hírek, hírlevelek, szakmai állásfoglalások, social media posztok)
- Sajtóesemények szervezése
- Social media management és tartalomgyártás
- Ügynökségek, alvállalkozók és más beszállítók munkájának felügyelésében és koordinálásában tapasztalat (projektmenedzsment)
- Releváns felsőfokú végzettség
- Szervezői készség, hatékony munkafolyamat-menedzsment
- Kiváló beszélt és írott magyar és angol nyelvtudás
- Precizitás, alaposság; proaktív szemlélet
- Szociális témánk iránt érdeklődés
Előnyt jelent:
- Költségvetés tervezésben és menedzselésben tapasztalat
- Fotózásban, videózásban, illetve fotó- vagy videószerkesztésben szerzett tapasztalat
- Grafikai- vagy kiadványszerkesztési ismeretek
- Szociális területen vagy a civil szférában szerzett tapasztalat
A jelentkezés részletei:
Jelentkezésedet angol vagy magyar nyelvű CV és angol nyelvű motivációs levél formájában várjuk, az [email protected] címre. Kérjük, PDF vagy Word formátumban küldd jelentkezésed, a tárgy mezőben pedig jelöld, hogy: „Habitat – Kommunikációs menedzser”.
A jelentkezés határideje: 2022. november 20. (vasárnap) éjfél
Fontos: Kapacitásunk végessége miatt csak a további kiválasztási folyamatba kerülő jelölteket van lehetőségünk értesíteni. Köszönjük a megértést!
Várjuk a jelentkezésedet!