Adományszervező menedzsert keresünk

Hiszel benne, hogy mindenkinek joga van a biztonságos, megfizethető otthonhoz – és tenni is akarsz érte? Csatlakozz hozzánk adományszervező menedzserként, és segíts még több embernek méltó otthonhoz jutni!

Új kollégánk kulcsszerepet játszik a működésünkhöz szükséges források előteremtésében, új források feltérképezésében – ezzel támogatva, hogy még több embernek segíthessünk méltó otthonhoz jutni.

Fontos számunkra, hogy a forrásteremtés ne csak pénzügyi, hanem közösségi érték is legyen: építsünk hosszú távú kapcsolatokat partnerekkel, közösségekkel és magánszemélyekkel – hogy minél többen érezzék a felelősséget és csatlakozzanak a lakhatási válság enyhítéséhez.

Munkavégzés típusa: munkaszerződés, teljes munkaidő, heti 40 óra

Munkavégzés helye: hibrid munkavégzés, budapesti iroda/home office

Munkanyelv: magyar, angol

A Habitat for Humanity a világ 70 országában dolgozik azért, hogy minden ember egészséges, megfizethető, méltó otthonban élhessen. Magyarországon a lakhatási szegénység különböző formái közel hárommillió embert érintenek, ezért széleskörű összefogásra és hatékonyabb lakáspolitikára van szükség. Olyan jövőért dolgozunk – rászorulók közvetlen támogatásával és egy igazságos, befogadó lakáspolitika előmozdításával –, ahol minden ember méltó otthonban élhet. 

A Habitat for Humanity minden munkatársától elvárja az etikus magatartást és a safeguarding irányelveink betartását, amelyekről itt tájékozódhatsz.

Bővebb információt szervezetünkről honlapunkon,  Facebook-Instagram-  és LinkedIn-oldalunkon  találsz.

Mivel fogsz foglalkozni?

  • részt veszel a finanszírozási stratégia, valamint az erre épülő adományszervezési stratégia és éves terv kidolgozásában, megvalósításában,
  • folyamatosan bővíted a támogatói bázisunkat:
    • új magánadományozói célcsoportokat azonosítasz, kiépíted és megvalósítod az adományozói utakat,
    • új vállalati támogató partnereket azonosítasz és kötelezel el céljaink elérése érdekében, 
    • felkutatod és kiaknázod a hazai és nemzetközi pályázati és partnerségi lehetőségeket, 
  • donoradatbázist hozol létre és tartasz karban, donorokkal kapcsolatos riportokat és elemzések készítesz,
  • támogatóknak szóló beszámolókat készítesz,
  • adománygyűjtő kampányokat, eseményeket tervezel és valósítasz meg,
  • részt veszel az adományszervezéshez kapcsolódó kommunikációs anyagok elkészítésében.

Kikkel fogsz együtt dolgozni?

Nem leszel egyedül:

  • másik adományszervező menedzserünkkel közösen dolgoztok majd az adományszervezési célokon, egymást kiegészítve és támogatva, stratégiai és operatív szinten is,
  • a kommunikációs munkatársunkkal szorosan együttműködtök a kampányok üzeneteinek kialakításában, a vizuális és tartalmi megjelenés megtervezésében, valamint a célcsoportok elérésében,
  • a terepi programjaink és szakpolitikai csapatunk munkatársaival együttműködve segítesz abban, hogy a támogatóink számára érthetően és meggyőzően mutassuk be, mit és miért csinálunk – híd vagy a programok és azok között, akik lehetővé teszik a megvalósulásukat,
  • nemzetközi együttműködés keretében kapcsolatot tartasz a Habitat for Humanity International és egyéb országok Habitat szervezeteinek munkatársaival.

Téged keresünk, ha rendelkezel az alábbiakkal:

Végzettség és szakmai tapasztalat:

  • felsőfokú végzettséggel rendelkezel (gazdasági, társadalomtudományi, vagy nonprofit menedzsment végzettség előny),
  • legalább 2-3 év tapasztalatod van az alábbi területek valamelyikén: forrásteremtés, adományszervezés, kommunikáció, account management, értékesítés vagy vállalati kapcsolatok, 
  • rendelkezel alapvető pénzügyi, gazdasági ismeretekkel,
  • ismered a nonprofit szektor finanszírozási kihívásait, és van elképzelésed a finanszírozási nehézségek áthidalására,
  • előny, ha rendelkezel a forrásteremtést segítő aktív, kiépített kapcsolatrendszerrel.

Kompetenciák és készségek:

  • szeretsz és tudsz önállóan dolgozni, projektjeidet menedzseled, de nem félsz segítséget kérni, ha elakadnál,
  • magabiztosan teremtesz kapcsolatot, proaktív vagy, nem rettensz meg az elutasítástól, 
  • kiválóan kommunikálsz és prezentálsz, szívesen tárgyalsz partnerekkel magyarul és angolul egyaránt,
  • szereted a strukturált munkát, de jól mozogsz az új ötletek között is.

Egyéb elvárások:

  • magabiztosan dolgozol Microsoft Wordben, Excelben, és Google Drive-on,
  • előny, ha készségszinten használod a Canva-t és a Powerpointot,
  • érték számodra, hogy a munkáddal valódi változást hozz mások életébe, büszkén képviseled egy társadalmilag hasznos ügy értékeit.

Amit kínálunk:

  • változatos, kihívásokkal teli feladatkör, ahol valódi társadalmi hatást érsz el,
  • nemzetközi háttér,
  • versenyképes fizetés, a civil szféra lehetőségeihez mérten,
  • szakmai önállóság és kreatív szabadság,
  • fejlődési lehetőség egy inspiráló, értékalapú csapatban.

Hiszünk benne, hogy a lakhatás alapjog. Ha számodra is fontos, hogy a munkádnak értelme és társadalmi hatása legyen, csatlakozz hozzánk – dolgozzunk együtt egy méltóbb jövőért!

Jelentkezés menete:

A https://habitat.hu/igy-segithetsz/dolgozz-velunk/ oldalon keresztül küldd el nekünk magyar nyelvű önéletrajzodat és egy rövid levelet, amelyben bemutatod:

  • motivációdat, 
  • hogy mi volt eddig a legnagyobb releváns szakmai sikered,
  • hogy milyen módon közelítenéd meg az első adományszervező kampányodat a szervezetnél, vagy hogyan alakítanál ki új vállalati partnerségeket.

Kérjük, bérigényedet is jelöld meg a jelentkezésedben.

Jelentkezési határidő: 2025. július 31.

Így választjuk ki az új csapattagunkat:
A beérkezett pályázatokat előszűrjük, és a kiválasztott jelentkezőket telefonos interjúra hívjuk. Ezt követően azokat hívjuk el személyes találkozóra, akikkel szeretnénk jobban megismerkedni a kiválasztási folyamat utolsó lépéseként.

A kiválasztási folyamat minden szakaszában visszajelzést adunk a jelentkezésed eredményéről.

Scroll to Top