Meghosszabbított jelentkezési határidő: 2022. január 31. (hétfő) éjfél
—
Dolgozz velünk Te is! Csatlakozz a Habitat for Humanity Magyarország csapatához! Hozzunk együtt pozitív változást a magyarországi lakhatási helyzetbe!
Kik vagyunk?
A Habitat for Humanity egy globális, lakhatással foglalkozó szervezet, amely több mint 40 éves tapasztalattal rendelkezik és jelenleg a világ 70 országában segíti a helyi közösségeket. A Habitat jövőképe egy olyan világ, ahol mindenkinek adott a biztonságos, egészséges és megfizethető otthon. Magyarországon lakásépítéssel, felújításokban való segítségnyújtással, képzésekkel és a rendszerszintű változásokért dolgozó szakpolitikai munkával igyekszünk enyhíteni lakhatási válságon.
Kit keresünk?
Rád számítunk, ha van gyakorlati tapasztalatod a különböző adományszervezési módokban vagy a folyamat menedzsment területén, illetve vettél már részt sikeres adományszervezői projektekben. Ez a munkakör izgalmas lehetőség egy olyan ambiciózus ember számára, akinek fontosak a lakhatási és szociális kérdések, és örömmel venne részt egy olyan civil szervezet adományszervezési folyamatainak fejlesztésében, amely tízezrek életére van hatással Magyarországon.
Miben számítunk Rád?
- A szervezet forrásteremtési stratégiájának kialakítása és megvalósítása;
- Meglevő céges és intézményi támogatókkal való kapcsolattartás, riportolás;
- Új céges és intézményi támogatók felkutatása és partnerségek kiépítése;
- Egyéni adománygyűjtő kampányok kidolgozása és megvalósítása (a kommunikációs- és az önkéntesmenedzserrel közösen);
- Részvétel a szervezet önkéntes- és kommunikációs tevékenységeiben, valamint ezek fejlesztési folyamataiban;
- Intézményi forráslehetőségek követése, részvétel a pályázatírási folyamatban;
- Folyamatos kapcsolattartás és együttműködés a Habitat for Humanity International és egyéb országokban működő Habitat szervezetek munkatársaival.
Mit várunk Tőled?
- Felsőfokú végzettség;
- Legalább 3 év szakmai tapasztalat civil projektekben vagy vállalati kapcsolattartásban;
- Kiváló angol nyelvtudás (munkanyelv: magyar, a nemzetközi partnerekkel angol nyelvű kapcsolattartás);
- Erős kommunikációs és prezentációs képesség;
- Biztos Excel, Ms Office felhasználói ismeret;
- Precizitás, alaposság;
- Proaktív hozzáállás, önállóság;
- Elkötelezettség a lakhatási szegénység felszámolása és mások megsegítése iránt.
Előnyt jelent:
- Hazai adományozói trendek ismerete;
- Kommunikációs, PR vagy social media management tapasztalat;
- Pénzügyi vagy projektmenedzsment területen szerzett tapasztalat;
- Grafikai, fotó- vagy kiadványszerkesztési ismeretek.
Mit nyújtunk?
- Nemzetközi szervezeti háttér;
- Egy jó célért dolgozhatsz jó hangulatban, tehetséges és elkötelezett csapatban;
- Szakmai önállóság az általad vezetett adományszervezési területen;
- Versenyképes fizetés a nonprofit szférában;
- Kapcsolatépítési lehetőség hazai és nemzetközi cégek vezetőivel, döntéshozóival.
Hogyan jelentkezz?
Jelentkezésedet egy angol nyelvű CV és angol nyelvű motivációs levél formájában várjuk az [email protected] címre. Kérjük, PDF vagy Word formátumban küldd jelentkezésed, a tárgy mezőbe pedig írd be, hogy: „Habitat – Adományszervező menedzser”
Várjuk a jelentkezésedet!
A jelentkezés határideje: 2022. január 31. (hétfő) éjfél
—
[Borítókép: Unsplash]