Hiszel benne, hogy mindenkinek joga van a biztonságos, megfizethető otthonhoz – és tenni is akarsz érte? Csatlakozz hozzánk adományszervező menedzserként, és segíts még több embernek méltó otthonhoz jutni!
Új kollégánk kulcsszerepet játszik a működésünkhöz szükséges források előteremtésében, új források feltérképezésében – ezzel támogatva, hogy még több embernek segíthessünk méltó otthonhoz jutni.
Fontos számunkra, hogy a forrásteremtés ne csak pénzügyi, hanem közösségi érték is legyen: építsünk hosszú távú kapcsolatokat partnerekkel, közösségekkel és magánszemélyekkel – hogy minél többen érezzék a felelősséget és csatlakozzanak a lakhatási válság enyhítéséhez.
Munkavégzés típusa: munkaszerződés, teljes munkaidő, heti 40 óra
Munkavégzés helye: hibrid munkavégzés, budapesti iroda/home office
Munkanyelv: magyar, angol
A Habitat for Humanity a világ 70 országában dolgozik azért, hogy minden ember egészséges, megfizethető, méltó otthonban élhessen. Magyarországon a lakhatási szegénység különböző formái közel hárommillió embert érintenek, ezért széleskörű összefogásra és hatékonyabb lakáspolitikára van szükség. Olyan jövőért dolgozunk – rászorulók közvetlen támogatásával és egy igazságos, befogadó lakáspolitika előmozdításával –, ahol minden ember méltó otthonban élhet.
A Habitat for Humanity minden munkatársától elvárja az etikus magatartást és a safeguarding irányelveink betartását, amelyekről itt tájékozódhatsz.
Bővebb információt szervezetünkről honlapunkon, Facebook-, Instagram- és LinkedIn-oldalunkon találsz.
Mivel fogsz foglalkozni?
- részt veszel a finanszírozási stratégia, valamint az erre épülő adományszervezési stratégia és éves terv kidolgozásában, megvalósításában,
- folyamatosan bővíted a támogatói bázisunkat:
- új magánadományozói célcsoportokat azonosítasz, kiépíted és megvalósítod az adományozói utakat,
- új vállalati támogató partnereket azonosítasz és kötelezel el céljaink elérése érdekében,
- felkutatod és kiaknázod a hazai és nemzetközi pályázati és partnerségi lehetőségeket,
- donoradatbázist hozol létre és tartasz karban, donorokkal kapcsolatos riportokat és elemzések készítesz,
- támogatóknak szóló beszámolókat készítesz,
- adománygyűjtő kampányokat, eseményeket tervezel és valósítasz meg,
- részt veszel az adományszervezéshez kapcsolódó kommunikációs anyagok elkészítésében.
Kikkel fogsz együtt dolgozni?
Nem leszel egyedül:
- másik adományszervező menedzserünkkel közösen dolgoztok majd az adományszervezési célokon, egymást kiegészítve és támogatva, stratégiai és operatív szinten is,
- a kommunikációs munkatársunkkal szorosan együttműködtök a kampányok üzeneteinek kialakításában, a vizuális és tartalmi megjelenés megtervezésében, valamint a célcsoportok elérésében,
- a terepi programjaink és szakpolitikai csapatunk munkatársaival együttműködve segítesz abban, hogy a támogatóink számára érthetően és meggyőzően mutassuk be, mit és miért csinálunk – híd vagy a programok és azok között, akik lehetővé teszik a megvalósulásukat,
- nemzetközi együttműködés keretében kapcsolatot tartasz a Habitat for Humanity International és egyéb országok Habitat szervezeteinek munkatársaival.
Téged keresünk, ha rendelkezel az alábbiakkal:
Végzettség és szakmai tapasztalat:
- felsőfokú végzettséggel rendelkezel (gazdasági, társadalomtudományi, vagy nonprofit menedzsment végzettség előny),
- legalább 2-3 év tapasztalatod van az alábbi területek valamelyikén: forrásteremtés, adományszervezés, kommunikáció, account management, értékesítés vagy vállalati kapcsolatok,
- rendelkezel alapvető pénzügyi, gazdasági ismeretekkel,
- ismered a nonprofit szektor finanszírozási kihívásait, és van elképzelésed a finanszírozási nehézségek áthidalására,
- előny, ha rendelkezel a forrásteremtést segítő aktív, kiépített kapcsolatrendszerrel.
Kompetenciák és készségek:
- szeretsz és tudsz önállóan dolgozni, projektjeidet menedzseled, de nem félsz segítséget kérni, ha elakadnál,
- magabiztosan teremtesz kapcsolatot, proaktív vagy, nem rettensz meg az elutasítástól,
- kiválóan kommunikálsz és prezentálsz, szívesen tárgyalsz partnerekkel magyarul és angolul egyaránt,
- szereted a strukturált munkát, de jól mozogsz az új ötletek között is.
Egyéb elvárások:
- magabiztosan dolgozol Microsoft Wordben, Excelben, és Google Drive-on,
- előny, ha készségszinten használod a Canva-t és a Powerpointot,
- érték számodra, hogy a munkáddal valódi változást hozz mások életébe, büszkén képviseled egy társadalmilag hasznos ügy értékeit.
Amit kínálunk:
- változatos, kihívásokkal teli feladatkör, ahol valódi társadalmi hatást érsz el,
- nemzetközi háttér,
- versenyképes fizetés, a civil szféra lehetőségeihez mérten,
- szakmai önállóság és kreatív szabadság,
- fejlődési lehetőség egy inspiráló, értékalapú csapatban.
Hiszünk benne, hogy a lakhatás alapjog. Ha számodra is fontos, hogy a munkádnak értelme és társadalmi hatása legyen, csatlakozz hozzánk – dolgozzunk együtt egy méltóbb jövőért!
Jelentkezés menete:
A https://habitat.hu/igy-segithetsz/dolgozz-velunk/ oldalon keresztül küldd el nekünk magyar nyelvű önéletrajzodat és egy rövid levelet, amelyben bemutatod:
- motivációdat,
- hogy mi volt eddig a legnagyobb releváns szakmai sikered,
- hogy milyen módon közelítenéd meg az első adományszervező kampányodat a szervezetnél, vagy hogyan alakítanál ki új vállalati partnerségeket.
Kérjük, bérigényedet is jelöld meg a jelentkezésedben.
Jelentkezési határidő: 2025. július 31.
Így választjuk ki az új csapattagunkat:
A beérkezett pályázatokat előszűrjük, és a kiválasztott jelentkezőket telefonos interjúra hívjuk. Ezt követően azokat hívjuk el személyes találkozóra, akikkel szeretnénk jobban megismerkedni a kiválasztási folyamat utolsó lépéseként.
A kiválasztási folyamat minden szakaszában visszajelzést adunk a jelentkezésed eredményéről.