Irodai asszisztenst keresünk

A Habitat for Humanity lakhatási szegénységgel foglalkozó szervezet, amely igazságos lakáspolitika és emberhez méltó otthonok megteremtéséért dolgozik. Dolgozz velünk te is, csatlakozz az egyik legnagyobb, lakhatással foglalkozó nemzetközi civil szervezet csapatához!

Fő feladatok:

  • A központi iroda bejövő és kimenő leveleinek (posta, e-mail) kezelése. (Postai átvétel-feladás, iktatás, archiválás, szétosztás)
  • A központi iroda bejövő telefonhívásainak kezelése.
  • A szervezet dokumentumainak kezelése (korábbi anyagok iktatása, elektronikus archiválása)
  • Hivatalos szerveknél való ügyintézés (bíróság, NAV, stb…)
  • A központi iroda anyagszükségleteinek felügyelete, a beszállítókkal való kapcsolattartás, beszerzésekben való segédkezés,
  • A központi iroda zavartalan működésében való közreműködés,
  • A szervezet ülésein jegyzőkönyv vezetési feladatok ellátása,
  • A szervezet távolléti/munka naptárának vezetése,
  • A központi iratállomány elektronikus rendszerének üzemeltetése

Egyéb feladatok:

  • részvétel a pénzügyi területen keletkező bizonylatok iktatásában,
  • részvétel a projekt vezetők információs igények kiszolgálásában,
  • GDPR megfelelősségben való közreműködés,
  • részvétel  az adminisztrációs szabályzatok napra készen tartásában

A pozícióról:

  • Heti 20 órás munkaidő
  • Megbeszélés szerint rugalmas munkavégzés (Pl: Hétfő,Szerda,Péntek)
  • Munkavégzés helye: Budapest VI. kerület

Bérezés:

Bruttó 130- 150 000 között tapasztalattól függően

A jelentkezés részletei:
Jelentkezésedet egy magyar nyelvű CV formájában várjuk, az allas@habitat.hu címre. Kérjük, PDF vagy Word formátumban küldd jelentkezésed, a tárgy mezőben pedig jelöld, hogy: „Irodai asszisztens”. Várjuk jelentkezésed!

A jelentkezés határideje 2018. október 31.

Fontos: csak a további kiválasztási folyamatba kerülő jelölteket értesítjük ki. Köszönjük a megértést!